index.htm

 

 

SERVICIILE CONTABILE oferite prin compartimentul financiar-contabil - AUDIT LUCID - va asigura urmatoarele servicii:

Stabilirea unui sistem contabil bazat pe structura solicitata de client si adaptat permanent la legislatia in vigoare;

Inregistrarea lunara a datelor care reflecta tranzactiile companiei, in conformitate cu reglementarile contabile si cerintele stipulate in Codul Fiscal.

Elaborarea si editarea urmatoarelor documente contabile: Registrul jurnal / Registrul inventar / Jurnalul de cumparari / Jurnalul de vanzari/ Cartea mare / Balanta sintetica si analitica /

Pregatirea si depunerea lunara si / sau trimestriala a declaratiilor:
  - Declaratia 100 privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat
  - Declaratia 300 decont privind TVA Declaratia 101 privind impozitul anual pe profit
- Alte declaratii in functie de domeniul de activitate al clientului.
Servicii cu periodicitate de intocmire anuala:

Pregatirea situatiilor financiare la 30 iunie si depunerea acestora la autoritatile locale
Pregatirea situatiilor financiare la 31 decembrie si depunerea acestora la autoritatile locale si Registrul Comertului.

    Membrii echipei de consultanta financiar-contabila au pregatire profesionala de specialitate, cu experienta notabila in mediul de afaceri autohton, pot organiza si dirija activitatea financiar - contabila a firmei, indiferent de domeniul de activitate al acesteia.

Apeland la serviciile noastre aveti acces la :

  • Experti pentru fiecare domeniu financiar-contabil in parte.
  • Experienta acumulata din colaborari cu societati din domeniile cele mai diverse
  • Experienta rezolvarii situatiilor de criza decizionala in domeniul financiar
  • Siguranta ca veti fi mereu informat cu privire la ultimele noutati legislative

Alte avantaje:

  • Economisiti sume importante cu taxe si impozite
  • Sunteti protejati in fata legilor specifice
  • Nu pierdeti timp la ghisee si prin trafic pentru contabilitate
  • Va raspundem imediat la orice intrebare pe care o puteti adresa prin telefon sau mail
  • Platiti tarife rezonabile in raport cu activitatea sistem de tarife personalizat

    Refacere contabilitate

    Exista situatii in care unele analize ale activitatii contabile trebuiesc repuse in parametrii standardelor legale. Audit Lucid isi asuma raspunderea pentru refacerea contabilitatii si aducerea la zi a situatiei contabile. Aceasta inseamna:

    • reintocmirea si depunerea raportarilor privind obligatiile salariale (intocmirea si depunerea la organele competente a declaratiilor rectificative pentru salariati: CAS, somaj, sanatate si ITM);
    • reintocmirea si depunerea declaratiei rectificative la administratiile financiare a decontului privind tva - taxa pe valoarea adaugata;
    • reintocmirea si depunerea declaratiei rectificative la administratiile financiare a declaratiei privind obligatiile de plata la bugetul de stat;
    • reintocmirea si depunerea declaratiei rectificative la administratiile financiare a declaratiei privind impozitul pe profit;
    • refacerea balantei de verificare.
  • Pentru o grila de preturi informativa : Detalii Preturi
  • Societatea are si responsabil de resurse umane care va asigura intreaga gama de servicii referitor la acest aspect; Detalii servicii salarizare si resurse umane

PORTOFOLIU CLIENTI: O prezentare sumara a portofoliului de clienti care au primit asistenta financiar-contabila Lucid Expert - Click aici